עם ההכרה בחישבות מדיום האינטרנט, מפרסמים רבים משתמשים בו על מנת לקדם מכירות באמצעות העברת מסרים שיווקים ופרסומיים לקהל יעד גדול יותר.
פרסום ממוקד תוכן ברשת האינטרנט מאפשר יותר מכך - הוא מאפשר למקד ולפלח את קהל היעד מבחינה גאוגרפית, מבחינת זמנים והכי חשוב - הוא קשור אך ורק למה שמשתמש הקצה חיפש.
הפרסום הטקסטואלי(קישורים ממומנים), אינו מפריע לעינו של הגולש, להיפך - הוא למעשה משלים את פערי המידע. לכן ההמרה מגולש ללקוח פוטנציאלי גבוהה ברשת האינטרנט.
הפרסום הטקסטואלי במנועי החיפוש השונים (כגון גוגל, יאהו, MSN) מופיע לצד התוצאות האורגניות או מעליהן. כמובן שפרסומות אלו לא קופצות או מעיקות כגון פרסומות שאתם בטח מכירים...
כמו כן ניתן למצוא את פרסומות ממוקדות תוכן באתרים השונים. גם שם יש הקשר לפרסומות בהתאם לתכנים של האתר. למשל אתר הדן בביקורת על מצלמות יציג פרסומות העוסקות במכירת מצלמות דיגיטליות חדשות. הפרסומות באתרים נראות בחלק אינטגרלי מדף האינטרנט של האתר ולא מפריעים לקריאה בו.
לסיכום ניתן לומר, שלפרסום הטקסטואלי חלק חשוב בתעשיית הפרסום באינטרנט והן המפרסם והן הגולש נהנים ומפיקים רווחים ממנו.
פרסום ממוקד תוכן ברשת האינטרנט מאפשר יותר מכך - הוא מאפשר למקד ולפלח את קהל היעד מבחינה גאוגרפית, מבחינת זמנים והכי חשוב - הוא קשור אך ורק למה שמשתמש הקצה חיפש.
הפרסום הטקסטואלי(קישורים ממומנים), אינו מפריע לעינו של הגולש, להיפך - הוא למעשה משלים את פערי המידע. לכן ההמרה מגולש ללקוח פוטנציאלי גבוהה ברשת האינטרנט.
הפרסום הטקסטואלי במנועי החיפוש השונים (כגון גוגל, יאהו, MSN) מופיע לצד התוצאות האורגניות או מעליהן. כמובן שפרסומות אלו לא קופצות או מעיקות כגון פרסומות שאתם בטח מכירים...
כמו כן ניתן למצוא את פרסומות ממוקדות תוכן באתרים השונים. גם שם יש הקשר לפרסומות בהתאם לתכנים של האתר. למשל אתר הדן בביקורת על מצלמות יציג פרסומות העוסקות במכירת מצלמות דיגיטליות חדשות. הפרסומות באתרים נראות בחלק אינטגרלי מדף האינטרנט של האתר ולא מפריעים לקריאה בו.
לסיכום ניתן לומר, שלפרסום הטקסטואלי חלק חשוב בתעשיית הפרסום באינטרנט והן המפרסם והן הגולש נהנים ומפיקים רווחים ממנו.